Avtor: Klemen Koncilja, Objavljeno 18.9.2024 na Finance, Foto: Jure Makovec
Z uvedbo sistema PIM so v SIP dosegli visoko stopnjo zanesljivosti podatkov, kar zagotavlja, da so informacije o produktih vedno ažurne in dosledne v vseh dokumentih ter tržnih orodjih in platformah.
Podjetje SIP iz Šempetra le petino prihodkov ustvari v Sloveniji, največ izvozijo v Francijo, Italijo, Avstrijo, Švico in Nemčijo. Učinkovit spletni nastop je zato ključen. Foto: Jure Makovec
Na področju spletnega poslovanja vse več podjetij začenja uporabljati sisteme PIM(Product Information Management) kot enega pomembnih digitalnih orodij. Eno takšnih je tudi podjetje SIP, kjer se ukvarjajo s prodajo sistemov za košnjo in spravilo travinja.
V svoji produktni ponudbi so se srečali s kompleksno nalogo upravljanja več kot 105 milijard možnih kombinacij podatkov za več kot sto izdelkov. Poleg tega podjetje vzdržuje podatke v 13 jezikih, kar še dodatno povečuje kompleksnost informacijskega sistema in zahteva skrbno in natančno vzdrževanje podatkov, da ohranja svojo konkurenčnost na globalnem trgu.
Takšna kompleksnost prodajne ponudbe in potreba po marketinških materialih v tako velikem številu jezikov sta bila dva od glavnih razlogov, da so se v podjetju SIP odločili za uvedbo sistema PIM.
S centralizacijo podatkov do ažurnosti v vseh povezanih sistemih
»S centralizacijo podatkov v eno platformo podjetja zagotovijo, da so vsi podatki vedno osveženi in dosledni, kar zmanjša možnosti za napake. Sistemi PIM omogočajo enkratni vnos podatkov, ki so nato na voljo vsem poslovnim enotam in procesom. To ne zmanjšuje le možnosti napak, ampak tudi poenostavi procese in izboljša hitrost dostopa do pomembnih informacij. Sistem PIM v takšnem primeru služi kot edini ‘vir resnice’ (angl. source of truth), kar omogoča učinkovito upravljanje podatkov skozi celotno organizacijo,« pojasni Miha Miheljak, direktor marketinga v podjetju SIP Strojna industrija.
Tako takšni sistemi delujejo kot integracijske platforme, ki omogočajo povezovanje različnih zalednih sistemov prek API in drugih integracijskih orodij, denimo med ERP, CRM in e-trgovinskimi sistemi.
Tako se pomembno zmanjšajo možnosti človeške napake in dosežeta velik prihranek časa in večja natančnost podatkov. »S tem se poveča produktivnost, saj zaposleni lahko svoje napore usmerijo v strateške naloge namesto v rutinsko obdelavo podatkov. Avtomatizacija tudi zagotavlja, da so podatki konsistentni in enotni skozi celotno organizacijo,« še doda Miha Miheljak.
Več si lahko preberete v izvornem članku, ki ga najdete TUKAJ.