Letos smo postavili novo strategijo digitalnega marketinga. Da smo jo lahko začeli takoj tudi izvajati, smo s pripravo novih fotografij za komunikacijo na socialnih omrežjih in drugih spletnih platformah začeli že lani.
Socialna omrežja
Ker smo imeli strategijo digitalnega marketinga pripravljeno in potrjeno že v začetku leta, smo bili na komunikacijo v »korona krizi« dobro pripravljeni. Tako se lahko v času, ko je odpovedana večina sejmov in dogodkov, konsistentno osredotočamo na promocijo na socialnih omrežjih. In pri tem smo bili v prvi polovici leta zelo uspešni.
Prva faza strategije digitalnega marketinga zajema pozicioniranje na petih kanalih socialnih omrežjih (FB SIP Slovenia, SIP Great Britain, SIP France in SIP Poland in Instagram SIP Slovenia), na katerih smo zastavili t.i. matrico objav, ki je že povečala SIP prepoznavnost. Sodelujemo pa še pri drugih digitalnih platformah na naših ključnih trgih, in sicer v e-revijah naših partnerjev, spletnih portalih in forumih.
Vzdrževanje matrice objav na socialnih omrežjih zahteva posebno pripravo vsebin in za ta namen uporabljamo standardizirano vizualizacijo strojev v halah in pri delu. Drugi del digitalnega marketinga je redna komunikacija s partnerji, za kar pripravljamo brandirane objave s ciljem enotne promocije SIPa v celotni distribucijski mreži.
SIP se na spletu uporabnikom predstavlja v kar 15 jezikih
V primerjavi z začetkom leta smo na naših Facebook kanalih naredili precejšen napredek in do konca junija pritegnili 14.000 sledilcev (od tega 11.000 na strani SIP Slovenia), kar v primerjavi z začetkom leta na vseh kanalih skupaj pomeni 25% rast. V številu sledilcev na Facebooku SIP France smo v primerjavi z januarjem napredovali za 80%, na SIP Great Britain za 50%, na SIP Poland kar za 90%, na kanalu SIP Slovenia, na katerem jih imamo največ, pa za 15%. Takšnega povečanja smo deležni zaradi pospeševanja pojavnosti s promoviranimi objavami, kot tudi z dodelanim načrtom objavljanja poenotenih vsebin na vseh štirih Facebook kanalih, ki vključujejo še objave med vikendi. Tudi za Instagram SIP Slovenia pripravljamo osvežene vsebine, smo pa od januarja do danes številu sledilcev prav tako že povečali za 30%.
Spletna stran in Youtube
V nadaljevanju bomo podkrepiii še kanal Youtub, na katerem smo z objavo novih intervjujev s SIP ambasadorji in z več deljenji Youtube povezav na socialnih omrežjih, obisk prav tako povečali za več kot 50%. Jeseni načrtujemo zagon prenovljene spletne strani, ki bo vključevala vse naštete spremembe in novo vizualno podobo.
Osvežen foto jezik
Opredelili smo dve ravni komunikacije, pri katerih je poudarek fotografije vedno na stroju.
Prvi način komunikacije je fotografija strojev v hali, za katero smo upodobili strojno lopo našega kupca. Poudarek vizualizacije je na stroju, ki izstopa v rdeče-antracitni SIP barvni kombinaciji, vsi ostali elementi so drugotnega pomena in zato sivi. V ozadju hale je vedno viden rezultat dela s strojem: odkos trave, ko predstavljamo kosilnice; zgrabek, ko predstavljamo zgrabljalnike; raztrosena trava, ko gre za obračalnike in travnata površina, ko predstavljamo trosilnike organskih gnojil. To komunikacijo uporabljamo v katalogih, cenikih in v splošnih tiskanih oglasih, ter pri komunikaciji, ki poteka zunaj sezone.
Drugi način komunikacije je foto pristop stroja med delom v naravnem okolju. Uporabili smo najbolj reprezentativne stroje iz vsake skupine. Stroji v rdeče-antracitni barvi na fotografiji izstopajo med delom na travniku, na katerem je zeleno obarvan rezultat dela stroja: pri predstavitvi kosilnice je pokošena trava obarvana zeleno. Ostalo ozadje je sivo, tudi traktor, ki je prikazan v nevtralnem položaju, da izstopa SIP produkt. Taka komunikacija nas jasno ločuje od komunikacije drugih blagovnih znamk, hkrati pa sledi barvnim pravilom znamke, ki opredeljujejo le rdečo, antracitno/črno in zeleno/travo.
V nadaljevanju pripravljamo še nove produktne video vsebine.